Fekke!

Dunkar Justin på högsta och ska snart ta tag och börja städa övervåningen. Ska bara dammsuga.
Juste Felicia skulle fixa en design till mig, hon fikc ju faktiskt ha sin mössa i min väska i täby för att hon inte ville ha på sig den.. Hehe så yes hoppas den kommer upp imorrn iallafall!
Btw, det är ju Alla Hjärtans Dag på tisdag! Jag tror nog alla visste det men iallafall, för er som har pojkvänner osv kommer nog självklart vara med dom. Men eftersom jag är helt forever alone och har ingen så kommer jag fira med mamma, mobbat va? Haha nej men hon hade fixat preiär biljetter till en teater typ om Dirty Dancing eller nått sånt och då kommer det vara kändisar där :D Haha men jag drar in till henne efter sången. Vi kommer gå å äta på resturangen Grodan sen så börjar den typ 8 och kommer hem sent..
Kommer säkert kanske hinna med lite shopping, hope so :')
Vad ska ni göra på "Valentine's day" då?  Hehe hoppas ni kommer ha det mysigt för det kommer nog jag ändå. Imorrn ska jag nog in till centrum eller nått och försöka få tag på lite Alla Hjärtans Dag prisenter. Har ju inte ens tänkt på det :S Gjorde ju inte det när jag var i täby idag heller ..-.- Klant. Hörs sen, puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0