Fråga?

Jag kan verkligen inte somna gick å la mig vid tio för jag skulle somna tidigt. Men det gör jag ju inte direkt.. Jag vill ha nån att messa med dessutom. Men ingen svarar ju?;( tänkte väll bara säga godnatt i gues. Imorrn ska jag hem efter skolan och plugga antagligen, men ja samtidigt vill jag träffa nån? Hehe jobbigt beslut... Aja ska iallafall Gymma på kvällen så yes yes blir nog bra! Vi hat vinter dag imorrn i skolan också så vi ska typ bara vara ute å åka skridskor å pulka osv. Haha nej fy jag hatar sånna dagar, men man slipper ju å jobba det är ju bättre iallafall. Jag fick rådamp när jag såg att mamma hade skänkt mina gamla överdrag, nu måste jag ha ett par cp fula RÖDA det är typ den värsta färgen som finns plus att dom är fula som stryk. Åh FML..
Men juste jag och mamma beställde hem Someday ikväll, as nice:) kommer lukta som Justin vill att jag ska lukta!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0