Kväll,

Hellu, har precis ätit pasta carbonara till middag och ska nu sätta mig och plugga till matte provet imorrn! Blir säkert super men jag vill var så säker som möjligt! Plus att jag måste hinna med engelska boken vi har tills på fredag nästa vecka:S så jag ska vara hemma hela helgen utan kompisar och göra den klar!:)
Imorrn är det ju somsagt berga som jag ska gå på. Ska gå med mina finaste vänner Veronika,Bästis, Felicia syster och Filippa, blir det, så det kommer bli awesome! Älskar er tjejor, mer om det senare! Jag hann. Inte köpa f-köp idag eller det blev en massa missförstånd så att jag kan köpa av en annan nu, och alla har!:) har vart med Tilda efter skolan och vi gick hem till henne och provade lite berga kläder och nu är allt klart:) hehe blir suuuper hoppas ni kommer ha en mysig fredag. Ska ju blogga innan det såklart, men juste min kusin fyller år idag så nu ska jag ringa min stora flicka Doris som blir 4 år! Älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Emma!

berga är väl på fredag? inte på torsdag?Ellsr?

2012-02-15 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0