Movie time!

Shena hörrni! Nu är det movietime för min del! ska kolla på "Legally blonde":)) Hoppas den är bra då? Vad har ni gjort nu ikväll då? Jag har suttit framför datorn planerat lite innför morgondagen med Felicia osv :)
Kommer bli awesome! Nu ska jag göra ett videoinlägg till er för jag har hela övervåningen för mig själv för Tom drar iväg till nån tjej och sover där och min syster är typ ute hon är ju 18 så ;) Men jag har faktiskt ingen anning, tror inte det är så intressant för er att veta ändå?.. Juste, morgondagens planer ser ut såhär- Jag har träning från 12- 13:00. Åker hem och duschar & fräshar upp mig. Sen så tar jag bussen till centrum(eftersom att pågrund av olyckan så går det inga tåg-.-) Sen så möter jag henne där och ja vi drar väll hem till henne! Kommer ha det otroligt mysigt med film och bara umgås och prata ut med min fina syster och bästis!
-Vad ska ni göra imorrn då? :) Kommer blogga lite då och då under filmen, typ från Ipaden?
Hehe hoppas ni har det bra! PUUSSS

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlquist

Bra val av film ;) <33

2012-02-11 @ 07:30:51
URL: http://princesstimesone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0