U smile I smile!

Hejsan mina fina läsare! Jag är iallafall hemma nu, har vart den roligaste skoldagen hittils i mitt typ liv?
Hehe nej men vi hade frilufsdag typ eller nått liknande. Så vi var ute från halv 9 till halv 12,
Kollade på Nalle puh på morgonen,haha jag gillar att vi gör det på skoltid :)
Dagen var ju somsagt sjukt kul, sista lektionen var bild, och sen slutade vi. Hemvägen gick ju lite sådär, skulle ta tåget med mina fina vänner men sen blev det inställt och jag hade en stor typ pappkasse med alla grejer som jag hade idag, sen så hade den ju gått sönder -.- Men vi gick hem ist och det gick väll bra.Tog iallafall inte så lång tid.
Nu har jag ätit en macka och ska sätta mig med matten, fick en chock också att det verkligen var alla hjärtans dag imorgon. Så jag drar in lite senare och köper Alla Hjärtans Dag prisenter! Hehe men vi får se vilken tid det blir.
Kommer iallafall  bli bra att pappa kunde stjusa mig och Alice till gymmet idag! Hörs senare,
PP nu, hehe jag byter ju hela tiden? Nej....

Kommentarer
Postat av: Anonym ( du får veta på min blogg)

Hej på dig Cissi!

Jag ÄLSKAR din blogg, så om du vill, kolla in min blogg!

Puzz, sötnos!!

<3

2012-02-13 @ 15:53:32
URL: http://princessoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0